افزایش مدام حجم آسیب پذیری های فضای سایبر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم صادقی معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم آنلاین رونمایی از آزمایشگاه ارزیابی عملکردی و کیفی محصولات امنیت فضای مجازی که امروز سه شنبه برگزار گردید، با اشاره به ارزیابی کیفی محصولات بومی حوزه امنیت تاکید نمود: در اجرای این پروژه نمی خواهیم با رویکرد الزام دستگاه ها به دریافت گواهی ارزیابی پیش برویم. چرا که هدف ما هدایت و مشاوره برای استفاده از محصولات دارای استاندارد است.

افزایش مدام حجم آسیب پذیری های فضای سایبر

وی گفت: 15 سال است که با فرهنگ الزام و اجبار در حوزه امنیت کار می کنیم و نتیجه آن است که حجم آسیب پذیری ها و آلودگی های فضای سایبر مدام در حال افزایش است. اما کاری که در این آزمایشگاه قصد داریم سنگ بنای آن را بگذاریم به جای زبان الزام، زبان هدایت و مشاوره خواهد بود.

صادقی با تاکید بر اینکه نقش محوری دولت حتماً نباید با زبان اجبار و الزام همراه باشد، اعلام نمود: به طور جد با همکاری با مرکز افتای ریاست جمهوری به دنبال ارزیابی کیفی و عملکردی محصولات و تجهیزات وارداتی از منظر امنیتی نیز هستیم و پیشنهاد این طرح را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه داده ایم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87303

به "افزایش مدام حجم آسیب پذیری های فضای سایبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مدام حجم آسیب پذیری های فضای سایبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید