اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تا ظهر امروز

به گزارش مهسان بلاگ، امیررضا شاهانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نتایج نهایی دوره دکتری سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی آماده گردیده و تا ظهر امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تا ظهر امروز

وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در این دوره 9 هزار و 800 نفر است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید نمود: نتیجه نهایی دوره دکتری سال 97 دانشگاه در هیچ سایتی قرار نگرفته و تا ظهر امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام خواهد شد.

شاهانی مطرح نمود: نتایج این دوره صرفا در سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه شب گذشته حواشی درخصوص اعلام نتایج دوره دکتری سال 97 دانشگاه آزاد از سوی برخی افراد مطرح گردیده بود، گفت: شب گذشته اداره کل فنی ما درحال تست موردی بود که براساس آن اطلاعاتی که این افراد ایجاد نموده بودند در سامانه ای منتشر شد که این موضوع تنها تست بود اما افرادی که از قبل URL سایت را داشتند این اطلاعات را مشاهده کردند که اعلام می کنیم این اطلاعات تنها برای تست موضوعی بوده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید نمود: به داوطلبان توصیه می گردد که نتایج نهایی دوره دکتری را تنها از طریق سایت رسمی مرکز سنجش و پذیرش دریافت نمایند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1185

به "اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تا ظهر امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تا ظهر امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید