اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش مهسان بلاگ، خدر ولدی در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور آدینه هفته جاری به میزبانی استان ایلام برگزار می گردد و تیم کرمانشاه نیز به طور قطع برای کسب عناوین قهرمانی به این پیکارها اعزام خواهد شد.

اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه همچنین از اعزام بوکسورهای استان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اطلاع داد و گفت: این مسابقات اواخر شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

ولدی برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه را 19 شهریور ماه سال جاری اظهار داشت و گفت: 15 آبان ماه نیز تیم بوکس بزرگسلان کرمانشاه برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به شهرستان خوی اعزام می گردد.

وی در ادامه به موفقیت های فروتن گل آرا، مشتزن دلاور کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره نمود و اضافه کرد: این قهرمان نامی کشور در دور نخست از سد حریف بوتانی گذشت و در دومین ملاقات خود مشتزن سریلانکایی را آماج حملات خود قرار داد.

لازم به ذکر است، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با شرکت بیش از 200 مشتزن از 22 کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم جمهوری اسلامی ایران امشب به مصاف حریفی از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی برنزش قطعی است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30222

به "اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام بوکسورهای کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید