استفاده دانشگاه فنی و حرفه ای از شرایط کرونایی برای گسترش آموزش مجازی

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این دانشگاه از فرصت کرونایی برای گسترش آموزش مجازی استفاده بهینه کرده است.

استفاده دانشگاه فنی و حرفه ای از شرایط کرونایی برای گسترش آموزش مجازی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم اختتامیه جشنواره تولید محتوا گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه مهارتی است و 176 دانشکده و حدود جمعیت 200 هزار نفر است این دانشگاه تنها دانشگاه حضوری آموزش عالی برای انتقال مهارتی است و جزء دانشگاه های مهارت گرا است.

وی افزود: هدف ما این است که کمک کنیم که مهارت محوری در کشور، اگرچه شرایط کرونا قدری تحصیل و برگزاری کلاس ها و آموزش ها را تغییر داده است.

صالحی عمران افزود: در شرایط کرونایی باعث شد که این را به فرصت تبدیل کنیم و آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضور کردیم. آموزش های مجازی و الکترونیک می تواند کمک زیادی کند و استقلال در یادگیری را در پی دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره یک نمونه از این اتفاقی است که در فضای مجازی رخ داد و نشان داد که اگر دانشجویان با این شرایط آشنا می شدند راحت تر می توانستند از این سیستم آموزشی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:1526 اثر برای این جشنواره تولید شده است که نشان دهنده کیفیت و تولید محتوا در زمینه آموزشی در دانشگاه فنی وحرفه ای است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66371

به "استفاده دانشگاه فنی و حرفه ای از شرایط کرونایی برای گسترش آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده دانشگاه فنی و حرفه ای از شرایط کرونایی برای گسترش آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید