استراماچونی خیال همه را راحت کرد ، از رفتار مدیران باشگاه خسته شدم ، دیگر مربی استقلال نیستم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال رسما از عدم بازگشت به این تیم در صفحه شخصی خود خبر داد.

استراماچونی خیال همه را راحت کرد ، از رفتار مدیران باشگاه خسته شدم ، دیگر مربی استقلال نیستم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی با انتشار ویدیویی از عدم بازگشت به استقلال خبر داد. وی در صفحه شخصی خود متن زیر را منتشر کرد:

صبح بخیر به همه، من اینجا هستم برای اینکه رونمایی کنم و این مطلب ضروری است. با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روز های گذشته در برخی از رسانه ها چه در ایران چه در رسانه های دنیا، دوست دارم که برای دنبال کنندگانم این موضوع را روشن کنم، از موقعی که تهران را ترک کردم پس از گذشتن 5 ماه من سعی کردم که تمام مسائل را حل کنم، در حال بحث با مدیران باشگاه بودم و تمام وقت روزم را برای پیدا کردن یک راه حلی صرف می کردم که دوباره با استقلال کارم را از سر بگیرم. تا دوباره بتوانم با بازیکنانم و از همه مهمتر برای شادی هواداران محبوب آبی پوش کارم را دوباره شروع کنم. علی رغم تمام تلاش و اراده و نیت خوب و مثبت من، متاسفانه هیچ کار واضح و مشخصی توسط باشگاه انجام نشده است.

به جهت بیان واقعیت و فقط به خاطر عشق و احترام زیادی که نسبت به همه بازیکنان و هواداران استقلال دارم، با حالی پر از غم متاسفم که یک بار دیگر بگویم و تایید کنم که هیچ چیز، به معنای واقعی کلمه هیچ چیزی در این 9 روز گذشته که تهران را ترک کردم چیزی تغییر نکرده است. من دیگر مربی استقلال نیستم. روز گذشته حتی یک پفراینده ای در رسانه ها منتشر شد که اثبات می کرد من پولی دریافت کردم که من هرگز آن را دریافت نکردم.

وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می کنند، اما من می خواهم به طور رسمی به همه هوادارانم بگویم که من واقعا دیگر نمی توانم با این شرایط کنار بیایم و باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه ای فوتبال می شود. من نمی دانم که آیا آن ها واقعا من را در استقلال می خواهند یا نه. چیزی که می دانم این است که من الان واقعا از رفتار های مدیریت باشگاه خسته شده ام. به تمام بازیکنانم که هر روز در تماس بودیم، کسانی که همیشه دلپذیر و خوش برخورد بودند و چیز های به من دادند و من را به نتیجه ای که کسب کردم رساندم می گویم که آن ها باید به فرایند پیروزی بازگردند. برای استقلال بازی کنید.

من تا ابد از اعماق وجودم استقلالی هستم، آرزوی موفقیت این تیم را دارم، موفقیت بازیکنانم در بازی ها پیش رو، ما باید به پیروزی و صدرجدول بازگردیم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29670

به "استراماچونی خیال همه را راحت کرد ، از رفتار مدیران باشگاه خسته شدم ، دیگر مربی استقلال نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی خیال همه را راحت کرد ، از رفتار مدیران باشگاه خسته شدم ، دیگر مربی استقلال نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید