استراماچونی: تساوی نتیجه عادلانه تری بود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که در سرانجام شهرآورد باید به ثبت می رسید و به عنوان سرمربی استقلال از این موضوع ناراحت هستم.

استراماچونی: تساوی نتیجه عادلانه تری بود

به گزارش ایرنا، آندره آ استراماچونی یکشنبه شب پس از پایان شهرآورد و شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس به اجرا گذاشت.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه پنالتی علی کریمی تبدیل به گل نشد باز هم بهتر از حریف خود فوتبال بازی کردیم و اکثر اوقات بازی در نیمه اول توپ در اختیار استقلال بود.

استراماچونی گفت: در نیمه دوم استقلال نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت و این موضوع را قبول دارم.

ادامه دارد: تساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که در پایان شهرآورد باید به ثبت می رسید و به عنوان سرمربی استقلال از این موضوع ناراحت هستم.

سرمربی استقلال توضیح داد: وقتی پنالتی را از دست دادیم بازیکنان استقلال واکنش خوبی را انجام ندادند اما این بهانه خوبی نیست و نمی تواند قانع کننده باشد.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داد: پیش از این که پرسپولیس به گل برسد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه استقلال ایجاد نکرد. روی یک حادثه دروازه ما باز شد. 2 تیم در دادن پاس به یکدیگر مشکل داشتند.

وی ادامه داد: مهدی قائدی آماده نبود و از وی در ترکیب ثابت استفاده نکردم. او را برای نیمه دوم به زمین فرستادم و محسن کریمی دیگر گزینه تهاجمی استقلال بود و به جز این 2 نفر حتی یک بازیکن دیگر هم نداشتم.

سرمربی آبی پوشان تهران اضافه نمود: من فقط در یک بازی به داوری اعتراض کردم و آن بازی با ماشین سازی تبریز بود و گر نه در 2 بازی دیگر اعتراضی از خود نشان ندادم.

استراماچونی توضیح داد: این درست که استقلال شهرآورد را با شکست پشت سرگذاشت اما هنوز چهار هفته از لیگ برتر ایران گذشته و هفته های زیادی باقی مانده است تا خود را در جدول بالا بکشیم.

وی در پایان گفت: شکست در شهرآورد باعث خواهد شد تا استقلال به خودش آمده و در ادامه لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17727

به "استراماچونی: تساوی نتیجه عادلانه تری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: تساوی نتیجه عادلانه تری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید