استراماچونی استقلال را جوان و منظم کرد، بازی خوب در اولویت است

به گزارش مهسان بلاگ، سید داود حسینی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال در سالهای گذشته آن نظم لازم تیمی را نداشت که این عاملی مخرب برای این تیم بود و با حضور استراماچونی این اپیدمی از بین رفته است. نظم فردی و انضباط تیمی به اعتلای هر تیمی کمک می کند و از اولین اثرات حضور استراماچونی در استقلال حاکم شدن نظم است.

استراماچونی استقلال را جوان و منظم کرد، بازی خوب در اولویت است

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص جابجایی بیان داشت: نفرات جدیدی که به این تیم پیوستند بازیکنانی خوب و با کیفیتی هستند. اما اینجا یک نکته هست. اگر هر بازیکنی بعد از انتقال سه چهار هفته زمان برای تطبیق با شرایط تیم جدیدش نیاز داشته باشد، در استقلال این زمان برای بازیکنان بیشتر است و هواداران هم باید پذیرای این موضوع باشند.

پیشکسوت استقلال شرح داد: هواداران باید بپذیرند که بازی خوب در اولویت واقع شده است و نباید برای قهرمانی فشار وارد کنند تا استرس دست و پای تیم را بگیرد. اگر این فشار روانی را از روی تیم بردارند، حتی شانس قهرمانی هم اضافه می شود.

سرمربی تیم نونهالان استقلال در خصوص آخرین وضعیت آکادمی این باشگاه گفت: من که سالهای گذشته اینجا نبودم، اما شنیدم که شرایط آن تا حدودی نا به سامان بود. خدا را شکر با زحمات محمد مومنی و حمایت های باشگاه این آکادمی سامان گرفته است.

حسینی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) به خوبی تجهیز شده و حالا تبدیل به یک پایگاه مناسب برای تیم های پایه استقلال است که بتوانند با طیب خاطر به امر خطیر بازیکن سازی مشغول باشند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13540

به "استراماچونی استقلال را جوان و منظم کرد، بازی خوب در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی استقلال را جوان و منظم کرد، بازی خوب در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید