استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی

به گزارش مهسان بلاگ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه فرصت های داخلی سازی و رونق فراوری گفت: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد.

استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حمیدرضا فولادگر گفت: طرح بومی سازی قطعات خودرو با مشارکت تولیدکنندگان داخلی، اقدام بسیار مفیدی است و نتایج آن در آینده معین خواهد شد.

وی درخصوص پلت فرمSP100و طراحی و ساخت خودرو رهام براساس آن، ادامه داد: این اقدام سایپا شروع یک حرکت جدید در صنعت خودرو کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید چندماه قبل خود از سایپا گفت: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12872

به "استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید