آیفون 12 ممکن است حتی از آیفون SE جدید هم کوچک تر باشد!

به گزارش مهسان بلاگ، آنطور که تا به امروز و تمام شایعات خبر داده اند، آیفون 12 قرار است در چهار مدل عرضه گردد. کوچک ترین مدل 5.4 اینچی خواهد بود و عظیم ترین مدل هم 6.7 اینچی؛ اما مدلی که احتمالا بیشترین توجهات را به سمت خود جلب خواهد نمود، مدل 5.4 اینچی خواهد بود.

آیفون 12 ممکن است حتی از آیفون SE جدید هم کوچک تر باشد!

ابعاد مدل 5.4 اینچی پیش از این لو رفته بود اما به تازگی کانال یوتیوب EverythingApplePro فاش ساخته که تا به امروز درباره ابعاد این نسخه اشتباه می نموده ایم و این گوشی کوچک تر از آن چیزی است که تصور می گردد. حالا با این اطلاعات جدید، چرا فکر می کنیم کوچک ترین مدل آیفون 12 قرار است محبوبیت زیادی داشته باشد؟

گوشی را تصور کنید که از آیفون SE جدید کوچک تر است و تقریبا تمام بخش جلویی آن را هم نمایشگر فرا گرفته و خبری از حاشیه های عظیم و قدیمی آیفون SE نیست! برای مقایسه باید بگوییم که ابعاد آیفون SE معادل 137.9 در 67.31 میلی متر است اما ابعاد کوچک ترین مدل آیفون 12 فرار است 130.81 در 63.75 میلی متر باشد. هنوز ضخامت این گوشی را نمی دانیم اما درباره آن هم در شایعات شنیده ایم که آیفون 12 قرار است نازک تر از آیفون 11 باشد.

برای رسیدن به این ابعاد و آن اندازه نمایشگر، باید صفحه نمایش مدل 5.4 اینچی آیفون 12، کمی بلند تر و باریک تر از پنل آیفون SE جدید باشد. اما هرچه باشد، این گوشی به اندازه آیفون SE و یا حتی بیشتر از آن، خوش دست تر خواهد بود و راحت تر می توان با یک دست با آن کار کرد. تفاوت نسبت نمایش نمایشگر آن ها هم 19.5 به 9 در آیفون 12 در مقایسه با 16:9 در آیفون SE است.

آنطور که تا به امروز در خبرها داشتیم، دو مدل رده پایین iPhone 12 قرار نیست از طیف موج های میلی متری 5G پشتیبانی نمایند و در عوض از طیف Sub-6 در این شبکه پشتیبانی می نمایند که سرعت کمتری دارد. همچنین این گوشی ها فاقد دوربین تله فوتو و همچنین سنسورهای LiDAR خواهند بود. همچنین نمایشگر 120 هرتزی هم در این گوشی ها حاضر نخواهد بود و تمام این ویژگی هایی که نام بردیم، در دو مدل آیفون 12 پرو و iPhone 12 Pro Max قرار می گیرند.

اما فکر می کنیم حذف این موارد برای پایین آمدن قیمت دو مدل معمولی آیفون 12، انتخاب هوشمندانه ای از طرف اپل است؛ مخصوصا اینکه مدل 5.4 اینچی از iPhone 12 قرار است تنها 649 دلار قیمت داشته باشد. با این قیمت کاربران پردازنده A14 را دریافت می نمایند که از همین حالا حدس می زنیم سریع تر از پردازنده اندرویدی های رقیب باشد و از طرف دیگر هم اپل LCD را بالاخره کنار خواهد گذاشت و OLED را به دو مدل پایه آیفون 12 خواهد آورد؛ این یعنی نمایش دقیق تر و بهتر رنگ ها، کانتراست بسیار زیاد و زاویه دید بیشتر که کاربران عاشق آن خواهند شد.

با تمام این مواردی که گفتیم، طبیعیی به نظر می رسد اگر آیفون 12 معمولی و کوچک، بتواند لقب پرفروش ترین گوشی سال را ازآن خود کند. شما در این زمینه چه فکر می کنید؟

منبع: toms guide

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48402

به "آیفون 12 ممکن است حتی از آیفون SE جدید هم کوچک تر باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 ممکن است حتی از آیفون SE جدید هم کوچک تر باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید