شروع میتینگ های سیاسی جریان خاص در استانداری همدان

به گزارش مهسان بلاگ، استفاده از منابع و امکانات دولتی از سوی مقامات وزارت کشور، استانداری و دانشگاه به نفع یک جریان سیاسی خاص نشان از آغاز زود هنگام و غیر قانونی میتینگ های سیاسی جریان خاص بهره مند از امکانات دولتی است.

شروع میتینگ های سیاسی جریان خاص در استانداری همدان

گروه دانشگاه خبرنگاران- صالح ربیعی؛ * در هفته ای که گذشت جلسه ای با عنوان ملاقات اقشار و معتمدین استان همدان با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار گردید که میزبانی این جلسه با استانداری استان همدان بود.

اول از همه باید به این توجه کرد که این جلسه با هدف ملاقات اقشار استان همدان با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار گردید؛ اما آنچه که در ادامه دیده شد چیزی خلاف تیتر های روزنامه ای از پیش معین شده بود. استفاده از منابع و امکانات دولتی از سوی مقامات وزارت کشور، استانداری و دانشگاه به نفع یک جریان سیاسی خاص نشان از آغاز زود هنگام و غیر قانونی میتینگ های سیاسی جریان خاص بهره مند از امکانات دولتی است.

با اینگونه اتفاقات به خوبی میتوان به این موضوع پی برد که مقامات دولتی اولویتشان بیشتر از آنکه حل مسائل عدیده مالی مردم باشد، در دست دریافت مجلس است.

در جایی دیگر می بینیم یک تشکل دولت ساخته بدون اطلاع دیگر تشکل های سابقه دار و نامی استان به عنوان نماینده باقی تشکل ها صحبت نموده و اولیت تشکل ها را همگرایی بین جریان سیاسی حامی دولت در انتخابات معرفی می نماید؛ کما اینکه این اتفاق در خصوص طلاب استان نیز رخ داد و یک طلبه به عنوان نماینده طلاب استان ضرورت اتحاد اصلاح طلبان را دغدغه جامعه روحانیون میداند، ولی بعد از اعتراض رییس تبلیغات اسلامی استان نسبت به عدم نمایندگی ایشان از سوی جامعه روحانیت مجری و استاندار برخلاف ادعای اولیه صحبت ایشان را شخصی و نه به نمایندگی قلمداد می نمایند.

استفاده از امکانات دانشگاهی برای ایجاد جریان سازی و سیاست زدگی دانشجو ها از موارد مهم و غیر قانونی این جلسه بود. دانشگاهی که باید فضایی امن برای بیان آزادانه تفکرات سیاسی باشد حالا زنگ خطر تبدیل شدنش به فضایی برای سو استفاده جریان های سیاسی به صدا در آمده است.

در آخر آنچه که بیشتر در این جلسه دیده شد خلاف شعار دولت کنونی از زبان استاندار یعنی شعار عقلانیت، صداقت، اعتدال و شفافیت بود؛ تا جایی که حتی حاضر به شنیدن صحبت های بنده به عنوان معترض جلسه نبودند.

صالح ربیعی- دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

انتشار یادداشت های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط خبرنگاران نیست و صرفاً منعکس نماینده نظرات گروه ها و فعالین دانشجویی است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26296

به "شروع میتینگ های سیاسی جریان خاص در استانداری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع میتینگ های سیاسی جریان خاص در استانداری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید