آرزوهایت را بنویس تا اتفاق بیفتد

به گزارش مهسان بلاگ، فرقی نمی کند که شما چه می خواهید، اهمیتی ندارد خواسته شما یک ویلا در شمال کشور باشد و یا داشتن یک دوچرخه یا موتورسیکلت. هیچ کسی با هیچ قدرت و مقامی نمی تواند بیان کند که آرزوی شما ناچیز و آرزوی شخص دیگری از درجه و اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است. آرزوی داشتن نمره بیست برای یک دانش آموز همان قدر مهم و ارزشمند است که آرزوی ثروتمند شدن برای یک انسان بالغ. با هر سن ، طرز تفکر و خواسته ای که دارید ، شما را دعوت می کنم به ضیافت کلمات بنشیند و خود نیز میزبان کلماتِ ذهن پر آرزوی خود باشید. اگر اهل نوشتن هستید، اگر اهل دفتر خاطرات یا یادداشت های روزانه یا حتی تلقین هستید، نصف راه را رفته اید و اگر نه حتما روش های آن کلاوسر در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بیازماید. مطمئناً یکی از چندین روش آن کلاوسر، با ذهن و قلب شما ارتباط برقرار خواهد نمود.

آرزوهایت را بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب های زیادی در خصوص موفقیت، پیروزی، زندگی شگفت انگیز معجزه، قهرمان و مواردی از این دست نوشته شده اند. اما یک اصل کلیدی وجود دارد که قابل توجه و در هریک از کتاب های ماندگار مشترک است: اولین گام در همه آن ها نوشتن است…

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته هنریت کلاوسر ترجمه دنیا قطب شاهی و ندا رشیدی است. ایده این کتاب ساده به نظر می رسد شما برای اینکه بتوانید رویاها ،اهداف و آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید قبل از هر چیز باید آن ها را بر روی کاغذ بیافرینید، یعنی باید خیلی ساده درباره آن ها بنویسید. بدون هیچ گرفتاری و قبل از اینکه فصل های بعدی را بخوانید، فهرست اهدافتان را بنویسید. به یک کافی شاپ بروید و یک قهوه یا چای بخرید و یا به خانه بروید، موسیقی که دوست دارید پخش کنید و آغاز به نوشتن نمایید…

در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: اگر سررشته امور زندگی تان را به دست بگیرید و آن ها را اداره کنید می توانید به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید. با نوشتن، حوادث اتفاق می افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر به شما چگونگی آن را آموزش می دهد و خاطر نشان می نماید، نوشتن هدف ها به شما یاری خواهد نمود به خواسته هایتان برسید. شما در این کتاب داستان هایی در خصوص مردم عادی می خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی شان نقش اساسی بازی نموده و رویاهای آن ها را تبدیل به حقیقت نموده است. هدایت های همه جانبه دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط راستا موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

درباره نویسنده

هنریت کلاسر یکی از نویسندگان برتر کشور آمریکا است. از مهمترین آثار او که در ایران هواداران زیادی داشته می توان نوشتن روی دو سمت مغز، بنویس تا اتفاق بیافتد و قلبت را روی کاغذ بیاور را نام برد. او در دانشگاه واشنگتن، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، دانشگاه سیاتل، دانشگاه (کانادا) تدریس نموده و در نشریات مختلفی مانند پیشگیری، سرخ، مجله زرق و برق، خانه داری خوب برجسته، مجله عصر جدید و مجله اپرا مصاحبه نموده است. وی در کشورهایی مانند انگلیس، مصر، یونان کلاس های آموزشی، سمینارهای روانشناسی و روانکاوی برگزار نموده است.

برای دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد که جزو پرفروش های این هفته فیدیبو بوده، به لینک زیر مراجعه کنید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4801

به "آرزوهایت را بنویس تا اتفاق بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوهایت را بنویس تا اتفاق بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید