آخر هفته مواج دریای خزر، شمال خنک می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام نمود: پیش بینی هواشناسی امروز سه شنبه بیانگر گذر موج تراز میانی از نیمه شرقی کشور است که تا اواخر وقت از کشور خارج خواهد شد.

آخر هفته مواج دریای خزر، شمال خنک می گردد

احد وظیفه اضافه کرد: فردا و پس فردا به همراه نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد به همراه کاهش نسبی دما در برخی مناطق شمال غرب و استانهای ساحلی کشور رخ می دهد و در نیمه جنوبی آسمان کشور صاف خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز سهشنبه در جنوب خراسان رضوی برخی مناطق استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می گردد و در نیمه غربی کشور آسمان صاف خواهد بود.

فردا چهارشنبه در شمال استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ارتفاعات البرز مرکزی و استانهای اردبیل، گیلان و غرب مازندران و پنجشنبه در برخی مناطق آذربایجان شرقی، استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه های البرز مرکزی در استانهای زنجان، قزوین، شرق تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش در گیلان و غرب مازندران بوده و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می گردد. این سامانه جمعه نیز در نوار شمالی کشور فعال بوده و اواخر وقت جمعه از کشور خارج می گردد.

بعدازظهر امروز محدوده تنگه هرمز مواج و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد. اواخر چهارشنبه و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف پیش بینی گردیده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب 28 و 17 درجه سانتیگراد اعلام گردیده است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1748

به "آخر هفته مواج دریای خزر، شمال خنک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته مواج دریای خزر، شمال خنک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید