آخرین تصمیم درباره فعالیت مدارس و امتحانات ، سرنوشت کنکوری ها مشخص شد

به گزارش مهسان بلاگ، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، آخرین تصمیمات این شورا برای ادامه فعالیت مدارس و نحوه برگزاری امتحانات را گفت.

آخرین تصمیم درباره فعالیت مدارس و امتحانات ، سرنوشت کنکوری ها مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، مهدی نوید ادهم در گفت وگو با شبکه خبر با اشاره به حساسیت ها و سوالات متعدد دانش آموزان و خانواده ها و معلمان درباره شرایط بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات، اظهار کرد: دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار گشت و در این جلسه وزیر و معاونان گزارشی از فعالیت های مختلفی که در مدت تعطیلی مدارس اجرا شده است، ارائه کردند.

وی اضافه کرد: اولین مصوبه شورا این بود که از معلمان و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش درخواست کنیم با همین سرعت و شدت فعالیت های آموزشی ادامه دهند. چون همه مطالب آموزشی باید آموزش داده گردد.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش تاکید نمود که در واقع هیچ بخشی از مفاهیم و محتوای کتاب درسی نباید کنار گذاشته یا حذف گردد. با استفاده از ظرفیت های مختلف چه مشارکت خوب صداوسیما و چه شبکه شاد و دیگر فعالیت های خلاقانه معلمان باید آموزش ها دنبال گردد.

وی درباره زمان و چگونه برگزاری امتحانات نیز گفت: مباحث مختلفی در این باره در شورا مطرح شد. اینکه مدارس از چه زمانی دایر شوند، امتحانات چگونه برگزار شوند و غیره. از آنجا که این نوع تصمیم گیری ها باید توسط ستاد ملی کرونا اتخاذ گردد، چند پیشنهاد معین از سوی شورا معین شد که به ستاد کرونا گزارش خواهد شد و در صورت تصمیم آنها ما اعلام خواهیم کرد که امتحانات را چه زمانی و چگونه برگزار خواهیم کرد.

نویدادهم اضافه کرد: برای پایه دوازدهم که دانش آموزان درگیر امتحان نهایی و کنکور هستند، تاکید شده که معلمان تا آخر اردیبهشت باید کل کتاب های درسی پایه آخر را تدریس نمایند که چیزی باقی نماند و دانش آموزان فرصت آماده شدن برای امتحانات نهایی و کنکور را داشته باشند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44635

به "آخرین تصمیم درباره فعالیت مدارس و امتحانات ، سرنوشت کنکوری ها مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تصمیم درباره فعالیت مدارس و امتحانات ، سرنوشت کنکوری ها مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید