آبی ها هنوز روی کاغذ شانس دارند، چشم امید استقلال خوزستان به نفت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته هاست در انتهای جدول رده بندی واقع شده است و کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک می باشد اما آبی پوشان اهوازی هنوز عملاً روی کاغذ برای بقا شانس دارند.

آبی ها هنوز روی کاغذ شانس دارند، چشم امید استقلال خوزستان به نفت

تک گل یک امتیازی استقلالی ها مقابل نساجی در هفته بیست هفتم باعث شد تا آنها همچنان روی کاغذ برای بقا شانس داشته باشند. شانسی که ممکن است امروز کاملاً از بین برود.

آبی پوشان خوزستانی 12 امتیاز دارند و 3 بازی هم پیش رو دارند که در صورت پیروزی در هر 3 بازی جمع امتیازات آنها به عدد 21 خواهد رسید.

در حال حاضر نفت مسجد سلیمان 20 امتیازی است و در صورتی که از بازی امروزش مقابل صنعت نفت حتی یک امتیاز بگیرد، عملاً شانس استقلال خوزستان را برای بقا در لیگ برتر از بین خواهد برد.

استقلال خوزستان تنها در صورتی در لیگ برتر خواهد ماند که از یک سو خودشان بتوانند هر 3 بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند و از سوی دیگر نفت مسجد سلیمان و سپیدرود همه بازی های پیش رویشان را واگذار نمایند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8609

به "آبی ها هنوز روی کاغذ شانس دارند، چشم امید استقلال خوزستان به نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی ها هنوز روی کاغذ شانس دارند، چشم امید استقلال خوزستان به نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید